Monday, August 24, 2015

Neefikasnost gradskih službi i BEOKOM servisa

Jedne večeri u Zemunu, vozeći se, točak od kola mi je upao u rupu. Pomislio sam : „Šta ovo bi?“ i nastavio sam svojim putem. Kada sam se vraćao, rešio sam da zastanem i pogledam u šta sam to upao. Tada sam video rupu na sred kolovoza u ulici Radoja Dakića u Zemunu. Ulica bi se u nekoj klasifikaciji od 1 do 5 na skali frekventnosti saobraćaja mogla svrstati na ocenu 3. Nije jedna od centralnih ulica, ali je ulica u kojoj svakodnevno prođe hiljade automobila. Rupa nije velike širine ni dužine, ali je izuzetno duboka. Što se može videti i na fotografiji. Tada sam video i da sam odštetio deo ratkapne na tom točku i da je rupa zaista opasna. Manje gume bi mogle biti probušene prilikom upada u rupu, a pomeranje trapa je sigurno. Vrlo su moguća i ozbiljnija oštećenja.




Kao građanin koji je zabrinut za uređenje grada, ali i naravno kao neko ko brine o svojoj bezbednosti i bezbednosti drugih u saobraćaju, ali i kao neko ko brine za stanje svog automobila rešio sam te večeri (31. jula) da fotografišem rupu i da je pošaljem nadležnim organima da bi mogli što pre da saniraju problem. S obzirom na izuzetno popularan profil na Twitteru koji ima BEOKOM servis grada Beograda (@prijavi_problem) rešio sam njih da kontaktiram iste večeri. Postavio sam sliku rupe uz komentar da stvar nije banalna. Istog dana sam dobio odgovor od BEOKOM servisa da je prijava evidentirana i prosleđena JKP"Beograd put". Pomislio sam: „Vau, pa sjajna stvar!“



Međutim, kada sam pet dana nakon toga prošao istom ulicom, video sam da rupa nije sanirana. Opet sam pisao BEOKOM servisu. Istog dana sam dobio odgovor da su sve raspoložive ekipe na terenu i da rade punim kapacitetom. Posle nekog perioda sam opet prošao istom ulicom, rupa nije bila sanirana. Tada sam opet kontaktirao BEOKOM servis uz molbu da se makar postavi signalizacija da je na sred kolovoza rupa da bi se građani upozorili i da ne bi oštećivali svoje automobile. Večeras, 24. avgusta, posle više od tri nedelje nakon prve prijave – rupa i dalje nije sanirana. Takođe, nije postavljena ni signalizacija. U rupu i dalje svakodnevno upadaju automobili i građani oštećuju svoju imovinu.

Za sanirati rupu koja nije tako velika potrebno je jako malo resursa. Nije čak ni postavljena signalizacija. Da li je ovo toliko teško sanirati? Da li kao poreski obveznici zaslužujemo da makar imamo iole pristojne ulice? Nemam dalji komentar. Jedino što preostaje je da sam odnesem neku signalizaciju i postavim.

No comments: